rommelmarkt

Rommelmarkt – 25 maart 2023

Groepsnieuws

Scouting Brigitta organiseert op zaterdag 25 maart 2023 van 10.00 tot 15.00 uur haar grote rommelmarkt om de clubkas te spekken. Wij nodigen u dan ook van harte uit een kijkje te nemen of er tussen onze ‘rommel’ voor u wellicht pareltjes zitten. De rommelmarkt vindt plaats in ons clubhuis ‘De Krocht’ aan de Eemstraat 56 te Haarlem.

Op onze rommelmarkt vind u altijd een groot assortiment aan bruikbare spulletjes klaar om zich aan een tweede (of derde) eigenaar te hechten. Van speelgoed tot elektronica en van glaswerk tot kleding.

Heeft u zelf oude spullen liggen die een tweede ronde mee kunnen? Deze kunt u vrijdag 24 maart tussen 18.00 en 21.00 uur inleveren bij ons clubhuis ‘De Krocht’ aan de Eemstraat 56 te Haarlem.

Uw vraag kunt u die hieronder invullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.