WORD SPONSOR

Om onze leden een leuke tijd te geven en de kosten laag te houden zijn wij gebaat bij sponsoring en giften. Zo kunnen we Scouting toegankelijk houden voor iedereen. Om dit te behouden zijn wij op zoek naar bedrijven, organisaties en individuen die Scouting Brigitta een warm hart toedragen en een financiële bijdrage of een bijdrage in natura willen geven. Alle kleine beetjes helpen, en we kunnen in veel gevallen ook een tegenprestatie leveren.

Financieel
Financiële sponsoring kan zowel voor de algemene financiën (dit gaat in de normale uitgaven pot) zijn, of kan gebruikt worden voor een specifiek doel. Denk aan een bijdrage voor de bouw van een nieuw clubhuis of vervanging van materialen zoals tenten en keukengerei.

Uw donatie kunt u overmaken naar rekening NL49RABO0148123023 t.n.v Vereniging Scouting Brigitta

Of door het scannen van de volgende OR code.

Natura
Sponsoring in natura kan bestaan uit het leveren van materialen of diensten. Sponsoring in materialen kan bestaan uit het leveren van (voor scouting bruikbare) promotiematerialen, stookhout, restpartijen en boodschappen. Maar ook het (volledig) bekostigen van groepsshirts of het ter beschikking stellen van groot vervoer van en naar kampen.

Sponsoring in vorm van diensten kunnen bestaan uit het meehelpen bij diverse activiteiten, zoals de handen uit de mouwen steken tijdens de jaarlijkse Open Dag en de grote schoonmaak aan het begin van het scoutingseizoen.

Heeft u een eigen idee voor sponsoring? Neem dan contact op met de voorzitter.

Wat krijgt u er voor terug?
Sponsoring is voor ons een deel nemen, en een deel geven. Een tegenprestatie behoort daarom zeker ook tot de mogelijkheden. Afhankelijk van uw wensen kunnen wij op diverse manieren iets terugdoen:

Offline exposure

Wanneer u bijvoorbeeld de Open Dag sponsort is het mogelijk om promotiemateriaal van uw eigen bedrijf te tonen indien aangeleverd. Het ophangen van een vlag of reclamebord van uw organisatie behoren onder andere tot de mogelijkheden. Ook kunt u gratis advertentieruimte krijgen in de Brigazet, ons groepsblad, dat al onze 170 leden elke drie maanden mee naar huis krijgen.

Online exposure

Op onze website tonen wij willekeurig de naam en/of het logo van één van onze sponsoren op elke pagina. Achter elke weergave van uw logo/naam komt een directe link naar uw website.
Wilt u graag iets voor Scouting Brigitta betekenen?

Bent u iemand die namens uzelf of een organisatie Scouting Brigitta graag financieel of in natura wil ondersteunen, Neem dan contact op met de voorzitter.