Materiaal sponsoren

Laten we eerlijk zijn, het Schoterboshuis is een behoorlijk ambitieus project. Bij het opstellen van het Plan van Eisen zijn we uitgekomen op een bedrag van ruim €750.000,-, maar dat omvat werkelijk alles, van de kosten voor bodemonderzoek tot zelfs de kleinste schroefjes in een raamkozijn. Aangezien veel kosten nog onzeker zijn, hebben we gewerkt met standaard percentages om dit bedrag vast te stellen. Uiteindelijk ligt het iets onder de richtlijnen van Scouting Nederland, en we hopen dat het bedrag nog verder zal dalen, bijvoorbeeld als we gebruik kunnen maken van oud bouwmateriaal (wat duurzamer en goedkoper is) en als we veel werk zelf kunnen doen. Maar een nieuw clubhuis is hoe dan ook kostbaar.

Daarom zijn we op zoek naar sponsors. Je kunt ons op verschillende manieren ondersteunen: financieel of door het leveren van materiaal. Materiële steun kan variëren van het leveren van tweedehands bouwmateriaal tot het aanbieden van diensten. Als je wilt weten wat we precies nodig hebben, kun je onze “oogstlijst” hieronder raadplegen.

Indien gewenst, kunnen we je een passende tegenprestatie aanbieden. We kunnen bijvoorbeeld jouw bedrijfsnaam of logo op onze website of in onze nieuwsbrief plaatsen, of zelfs een persbericht verzorgen.

Als je enthousiast bent over de gedachte om het nieuwe gebouw van Scouting Brigitta te sponsoren, of als je een bedrijf kent dat hierin geïnteresseerd zou kunnen zijn, neem dan gerust vrijblijvend contact met het stichtingsbestuur op via ons contactformulier. Samen kunnen we deze ambitieuze droom waarmaken!

Oogstlijst

• Wandtegels geglazuurd in allerlei kleuren, soorten en afmetingen. Voor de keuken, toilettendoucheruimten en opslag bij keuken Totaal nodig circa: 200 m2
  • Vlakke houten binnendeuren, zonder glas, stompe uitvoering. Afmetingen: 930mm breed, 2315 mm hoog (niet smaller en niet lager). Allerlei uitvoeringen/materialen mag
    Circa 13 stuks
  • Vlakke houten binnendeuren, met glasopening, stompe uitvoering. Afmetingen: 930mm breed, 2135 mm hoog (niet smaller en niet lager). Allerlei uitvoeringen/materialen mag.
    Circa 3 stuks
  • Krukken: krukstel (twee bij elkaar passende krukken) met rozetten allerlei soorten mag.
    Circa 16 stuks
  • RVS wastroggen ongedeukt en niet gescheurd, schoon of schoon te krijgen, lengte circa 1200 mm
    Totaal 2 stuks
  • RVS wastroggen ongedeukt en niet gescheurd, schoon of schoon te krijgen, lengte circa 1700 mm
    Totaal 2 stuks
  • RVS wastrog ongedeukt en niet gescheurd, schoon of schoon te krijgen, lengte circa 600 mm
    Totaal 1 stuks
  • Uitstortgootsteen onbeschadigd, schoon of schoon te krijgenliefst met rvs rooster
    Totaal 1 stuks
  • Hangtoiletten: onbeschadigd, schoon of schoon te krijgen
    Totaal 4 stuks
  • Vouwwand/schuifpanelen: onbeschadigd, schoon of schoon te krijgen lengte circa 5600mm hoogte circa 2600mm,
    Totaal 1 stuks
  • Keukeninrichting RVS werkbladen zonder spoelbak, ongedeukt en niet gescheurd, schoon of schoon te krijgen, diepte 700mm, lengte 3000mm, (bij andere diepte dan ook andere lengte). Hoogte en uitvoering in samenhang met andere werkbladen.
    Totaal 1 stuks.
  • Keukeninrichting RVS werkbladen met (dubbele) spoelbak, ongedeukt en niet gescheurd, schoon of schoon te krijgen, diepte 700mm, lengte 3000mm, (bij andere diepte dan ook andere lengte.) Hoogte en uitvoering in samenhang met andere werkbladen.
    Totaal 1 stuks
  • Keukeninrichting RVS werkbladen met/zonder spoelbak, ongedeukt en niet gescheurd, schoon of schoon te krijgen, diepte 700mm, lengte 3300mm, (bij andere diepte dan ook andere lengte).  Hoogte en uitvoering in samenhang met andere werkbladen.
    Totaal 1 stuks
  • Keukeninrichting RVS werkbladen zonder spoelbak, ongedeukt en niet gescheurd, schoon of schoon te krijgen, diepte 700mm, lengte 1000mm, (bij andere diepte dan ook andere lengte). Hoogte en uitvoering in samenhang met andere werkbladen.
    Totaal 1 stuks
  • Bovenkastjes voor keuken. Onbeschadigd en schoon te krijgen Totale lengte circa 3000mm (bijvoorbeeld 5 stuks van 600mm breed)
  • Closetrolhouders wandbevestiging totaal 5 stuks allerlei soorten mag
  • Spiegel, onbeschadigd en schoon te maken,  lengte gelijk aan RVS wastrog van circa 1700 mm hoogte minimaal 500 mm.
  • De complete inrichting van het minder valide toilet nieuw te installeren.