Financiële acties

Naast de acties die we organiseren om geld in te zamelen voor de bouw van ons nieuwe clubhuis, voelen ook wij de gevolgen van de coronacrisis door het mislopen van onder andere verhuur- en rommelmarktinkomsten. Deze doorlopende acties kosten jou NIETS extra, maar leveren op langere termijn veel geld op voor de groep. Geld om spelmateriaal aan te schaffen en vernieuwen, om de jeugdleden elke week weer uitdagende activiteiten te kunnen bieden.

Gelijk een donatie doen

Scan onderstaande QR code om een donatie te doen. Standaard staat de donatie op €25,-. Uiteraard kan je deze zelf aanpassen.

Jaarlijks een bijdrage doen met een automatische incasso? Dat kan als Vriend van Brigitta.

Vomar KIK-kaart

Supermarkt Vomar steunt verenigingen door 0,5% van jouw aankoopbedrag over te maken naar een vereniging die jij registreert. Bij de Vomar kan iedereen een Klant-Is-Koningkaart (KIK) aanvragen. Misschien ben je zelfs al in bezit van deze kaart! Als je gaat afrekenen bij de kassa geef je de kaart aan de caissière en deze zet dan je aankoopbedrag op de kaart. Na 3 maanden worden de bedragen opgeteld en word er 0,5 % van dit totaal naar de groep overgemaakt.

Registreer HIER je naam en KIK-kaartnummer. Als je familieleden of vrienden ook voor ons willen sparen, kun je deze uiteraard ook aanmelden.

Heb jij een goed idee?

Wij staan altijd open voor nieuwe financiële acties. Heb jij een goed idee dat je met ons wil delen? Neem dan contact op via ons contactformulier.

SponsorKliks

Aangesloten webwinkels keren een klein bedrag uit voor elke bestelling die via onze pagina op SponsorKliks.nl wordt gedaan. Dit geld stort Sponsorkliks op onze Scouting Brigitta bankrekening. Heel veel webwinkels zijn inmiddels aangesloten bij Sponsorkliks: denk aan Bol.com, Zalando, Hema, Wehkamp en Thuisbezorgd.nl, maar ook de minder grote. Wanneer je een aankoop doet in één van deze webshops via onze Sponsorkliks-pagina, krijgen wij een bepaald percentage van jouw totale aankoopwaarde uitgekeerd.

Ruim 1000 webwinkels doen mee. Van dagelijkse producten tot reizen en verzekeringen! Jij gaat via onze Sponsorkliks-pagina naar de webwinkel waar je een bestelling wil doen. Je vult je winkelwagen, rekent af en Sponsorkliks doet de rest. En het kost jou niks extra!

VriendenLoterij

Speel mee met de VriendenLoterij en steun Scouting Brigitta. Geef bij je registratie onze vriendencode door en de helft van jouw lotprijs gaat naar Scouting Brigitta. Speel je al mee? Neem dan contact op via 0900-3001400 en geef onze vriendencode door. Opgeven kan je voor de vriendenloterij kan je via: www.vriendenloterij.nl, onze vriendencode is 9569.

Inzameling inkt- en tonercartridges

Lege inkt- en toner cartridges zijn geld waard. Ze kunnen bij ons in het clubhuis ingeleverd worden. In de hal staat een recyclestation, waarvan de bovenste bak voor cartridges is bestemd. De lijst met cartridges waar wij een vergoeding voor krijgen vind je HIER. Naast inkt en toner cartridges kan je oude mobiele telefoons inleveren. Ook deze kunnen wij inleveren tegen een vergoeding.