Reünie – Brigitta bestaat 70 jaar!

Groepsnieuws

Dit jaar is het 70 jaar geleden dat de Brigittagroep is opgericht en de start is gemaakt voor een bloeiende scoutinggroep in Haarlem Noord, met inmiddels zo’n 170 leden. Hier willen wij graag samen met u bij stil staan. Om dit op bijzondere wijze te vieren nodigen wij u van harte uit op onze reünie op 21 februari 2016 van 13.00 tot 17.00 uur in ons huidige clubhuis.

Iedereen die verbonden was of is met onze groep, is van harte uitgenodigd om aan de reünie deel te nemen. In een gezellige scoutingsfeer willen wij iedereen gelegenheid geven oude contacten weer eens aan te halen en goede herinneringen te delen. Maar ook om wellicht opnieuw verbonden te zijn aan onze scoutinggroep en misschien de activiteiten naar de toekomst toe te blijven volgen! Kortom, een dag om in uw agenda te noteren en er bij te zijn!

Wellicht bent u nog in het bezit van oud foto- of videomateriaal. We zijn altijd bezig met het uitbreiden en bijhouden van ons archief en wij willen u vragen uw materiaal mee te nemen naar de reünie, en/of contact met ons op te nemen indien u dit digitaal heeft. Dan kunnen wij er een kopie van maken.

Wij hopen op uw komst en zien ernaar uit om van 21 februari een heel feestelijke en gezellige middag te maken! We horen graag of u erbij bent, middels het contactformulier of een briefje naar:

Secretariaat Scouting Brigitta
Semarangstraat 9
2022 RV Haarlem

Wij hebben een lijst met aanwezigen HIER gepubliceerd.

reunie
Volgend bericht