kabelbaan

Brigitta Open Dag – 13 april 2019

Groepsnieuws

Altijd al eens willen weten hoe welpen avonturen beleven in de jungle en scouts de touwtjes aan elkaar knopen? Kom dan eens kijken bij Scouting Brigitta in Haarlem-Noord! Zaterdag 13 april houdt de scoutinggroep een Open Dag tussen 10.00 uur en 15.00 uur op het grote veld in het Schoterbos/Noordersportpark. Lunch gerust mee, het uitgelezen moment om de leiding een brandende vraag te stellen.

Deze dag kunnen uw kinderen spelen op een opblaasstormbaan, over het water bungelen via een indianenbrug en nog veel meer. Scouting zit vol leuke activiteiten voor jong en oud, iedere week doen we iets anders. Denk aan koken op houtvuur, kamperen, maar ook spelletjes spelen en knutselen. Voor ieder wat wils! Uw kind kan al vanaf 4 jaar oud bij ons terecht.

Momenteel hebben we ruim 170 leden en draaien wij elke week op vrijdagavond en zaterdag onze opkomsten in clubhuis ‘De Krocht’. U kunt het clubhuis vinden aan de Eemstraat 56 in Haarlem-Noord, ter hoogte van de Mariakerk aan de Rijksstraatweg.

Check www.scoutingbrigitta.nl of bezoek onze Facebookpagina voor meer info.