VASTE ACTIES

Binnen Scouting Brigitta hebben we een aantal vaste acties om op die manier Scouting betaalbaar te maken voor iedereen. Deze acties kunnen echter alleen slagen door de hulp van de leden zelf. Hieronder vind je al onze vaste acties met daarbij eventueel een datum wanneer deze actie plaatsvindt.

Sponsorkliks

Hoe werkt het? Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via onze pagina op SponsorKliks.nl wordt gedaan. Deze commissie stort Sponsorkliks op onze bankrekening. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit hier profiteren we direct van! We hebben een eigen pagina op Sponsorkliks.nl met links naar uiteenlopende shops in verschillende categorieën zoals: kleding, schoenen, electronica en vakanties.Veel bekende webshops zijn aangesloten: denk aan Bol.com, Zalando, Hema, Wehkamp en Thuisbezorgd.nl. Wanneer je een aankoop doet in één van deze webshops via onze pagina, krijgen wij een bepaald percentage van uw aankoopwaarde uitgekeerd.

De sponsorklikspagina vind je HIER.

Vriendenloterij

De Vriendenloterij is een loterij waar je kan meespelen voor €14,- per lot. Er zijn 14 trekkingen per jaar. De helft van dit bedrag kun je doneren aan een goed doel, waaronder Scouting Brigitta! Het leuke van de Vriendenloterij is dat je je prijs kunt uitdelen bij je vrienden, ook als zij helemaal niet mee doen met de Vriendenloterij. Voor meer informatie kun je kijken op www.vriendenloterij.nl. Bij aanmelding geef je onze Vriendencode op: dit is 9569. Aanmelden kan ook makkelijk door op de onderstaande banner te klikken. Als je al lid bent van de Vriendenloterij en nog niet spaart voor Scouting Brigitta kun je contact opnemen via 0900-3001400. Je hoeft dan alleen door te geven dat je je goede doel wilt wijzigen in Scouting Brigitta met Vriendencode 9569. Je kennissen of familie kun je natuurlijk ook vragen om ons als goed doel op te geven.

Rommelmarkt

Ondanks we nog niet zeker weten in deze tijd of het door kan gaan hebben we besloten de Rommelmarkt wel op de jaarplanning te zetten. Op 27 maart 2021 is het weer zover en kunt u komen neuzen of er iets voor u bij zit. Uiteraard kunt u bij ons ook uw oude spullen inleveren, Die gaan wij dan proberen te verkopen. De spullen kunt u vrijdagavond 26 maart bij ons inleveren. Wij vragen u de spullen tot die tijd zelf te bewaren, omdat in het clubhuis niet genoeg ruimte is om alles op te slaan.

Inktcartridges en mobiele telefoons

Veel lege inktcartridges zijn nog geld waard. Deze inktcartridges verzamelen we op het clubhuis. Als we weer een flinke stapel hebben laten we deze ophalen door een recyclingbedrijf en krijgen we daar een vergoeding voor.

Ook kunnen we tegenwoordig oude mobiele telefoons inleveren!
Het maakt niet uit of deze nog goed werkt of defect is!
Als je nog oude telefoons hebt liggen, lever deze dan in op het clubhuis en wij sturen ze op naar het recyclingbedrijf.

KIK punten

Al enkele jaren steunt de Vomar verenigingen door 0,5% van de aankoopbedragen over te maken naar een vereniging die jij opgeeft. Ook wij maken van deze actie gebruik. Bij de Vomar kan iedereen een Klant-Is-Koningkaart (KIK) aanvragen. Misschien ben je zelfs al in bezit van deze kaart! Als je gaat afrekenen bij de kassa geef je de kaart aan de caissière en deze zet dan je aankoopbedrag op de kaart. Na 3 maanden worden de bedragen opgeteld en word er 0,5 % van dit totaal naar de groep overgemaakt.

Het kost je dus niets extra’s!

Geef HIER je klantkaartnummer en naam waarop de kaart staat geregistreerd op. Als je familieleden of vrienden ook voor ons willen sparen, kun je deze uiteraard ook opgeven.