Spijkerbroeken actie
vrijdag 20 maart t/m zaterdag 18 april

Isolatiemateriaal van oude spijkerbroeken

Van vrijdag 20 maart t/m zaterdag 18 april kun je je oude spijkerbroeken inleveren in het clubhuis. Hiermee gaan we ons nieuwe clubhuis isoleren in het Schoterbos te Haarlem-Noord. Zo blijven wij en onze huurders warm in de winter en koel in de zomer bij binnen activiteitenWe zamelen niet alleen uw kapotte, niet meer te dragen, spijkerbroeken in. Ook spijkerbroeken die je niet meer mooi of lekker vindt zitten kan je inleveren. De goede broeken komen op de 2ehands markt terecht, waarvan de productie kosten worden betaald.

De actie wordt van 16 t/m 30 maart ondersteund door Holzhaus in Winkelcentrum Cronjé. Als je hier een oude spijkerbroek inlevert, krijg je een korting van €15,- op de aanschaf van een nieuwe spijkerbroek.

De inzamelactie van oude spijkerbroeken is een van de manieren om het clubhuis te verduurzamen. De scoutingvereniging trekt op met Stichting BABS om deze actie te realiseren, waarbij de spijkerbroeken worden verwerkt tot isolatiemateriaal.

Scouting Brigitta is al lange tijd bezig met plannen voor een nieuw onderkomen in het Schoterbos. Het oude clubhuis aan de Eemstraat voldoet niet meer en de ruim 150 jeugdleden en huurders moeten er op termijn uit. Om de droom van een duurzaam en circulair clubhuis in het park te realiseren, zijn we druk bezig om het benodigde bedrag bij elkaar te sparen en diverse kosten laag te houden. Eén van de acties is het vinden van sponsoren voor de benodigde bouwmaterialen.

Wil je meer informatie over deze actie of kan je ons op een andere manier helpen met onze nieuwbouwplannen kijk dan op www.spijkerbroekenactie.nl

Inlever locaties

Steun ons anders

Doneren

Ben je enthousiast geworden over ons duurzame, circulaire nieuwbouw clubhuis? Maar je hebt geen oude spijkerbroeken en wil wel iets voor ons betekenen? Hiervoor hebben we de mogelijkheid om eenvoudig een donatie te doen.

Via onderstaande link kan je een donatie doen naar keuze. (klik op het plaatje)

Sponsoring

Sponsoren kan op verschillende manieren. Er kan door bedrijven een financiële bijdrage geleverd worden of door het sponsoren van materialen of diensten. Voor sponsoring van materialen hebben we een oogstlijst gepubliceerd.
In overleg kunnen we hier een tegenprestatie tegenover zetten door bijvoorbeeld de bedrijfsnaam of logo op deze website of in onze nieuwsbrief te plaatsen.

Zie je het helemaal zitten om het nieuwe gebouw van Scouting Brigitta te sponsoren of weet je een bedrijf dat wellicht is geïnteresseerd neem dan contact met ons op.

Hulp

• Connecties: Heb jij connecties bij bedrijven die ons kunnen helpen? Dan horen wij graag van jou wie we kunnen benaderen. Zowel voor financiële als materiële sponsoring.
  • Handige mensen: Een groot deel willen we door zelfwerkzaamheid financieren. Hiervoor kunnen we veel hulp gebruiken.
  • Vakmensen: Naast handige Harry’s laten we ons graag adviseren en ondersteunen door vakmensen. Zoals een tegelzetter, timmerlieden of cv-monteur.
  • Andere ideeën: Heb je zelf nog goede ideeën? We horen ze graag!

Neem contact op met ons