VRIEND VAN BRIGITTA

Heb je een warme band met Scouting Brigitta omdat je (oud-)lid bent, of als ouder nauw betrokken bent (geweest)? En wil je graag bijdragen aan de ontwikkeling van de groep? Word dan Vriend van Brigitta!

Waarom Vriend van Brigitta worden?

Je draagt bij aan het financieel gezond houden van de groep en het laagdrempelig houden van de contributie voor de jeugdleden zodat ieder kind mee kan doen. Er zijn zoveel redenen waarom jouw bijdrage een goede bestemming krijgt bij onze groep. Als Vriend van Brigitta geef je de groep een steuntje in de rug en draag je ook bij aan het realiseren van mooie projecten als groepsactiviteiten, spel- en kampeermateriaal voor de leden en de ontwikkeling van het project waar de groep nu heel druk mee is: het realiseren van een nieuwe clubhuis in het Schoterbos.

Wat krijg ik ervoor terug?

Je wordt uitgenodigd voor groepsactiviteiten zoals de open dag, de rommelmarkt en de groepsborrels. Zo kun je met leden, leiding en besturen in contact blijven en direct zien dat jouw bijdrage een waardevolle bestemming krijgt.

Je ontvangt ook de Brigazet in je e-mail, ons clubblad dat elke kwartaal uitkomt. Zo kun je altijd zien waar Scouting Brigitta mee bezig is! Ook ontvang je het digitale jaarverslag met daarin onder andere een mooi overzicht van hoe de groep en de speltakken zich ontwikkelden in het afgelopen Scoutingseizoen.

Hoe word ik Vriend van Brigitta?
Aanmeldformulier

Je wordt Vriend van Brigitta door het formulier hieronder in te vullen.

Dhr.Mevr.

Ik machtig Scouting Brigitta om
    ÉÉNMALIGJAARLIJKS
    een bedrag als gift van mijn rekening af te schrijven.

€25,-€50,-€75,-€100,-anders: €

Scouting Brigitta