STAM

Vanaf 21 jaar ben je op zaterdagavond vanaf 20.00 uur welkom bij de stam. Deze speltak draait één keer in de twee weken en is voor vrouwen en mannen. De meeste leiding is lid van de stam, maar het is een op zichzelf staande speltak. De stam heeft dus ook andere leden en je kunt ook gezellig lid worden zonder een andere functie binnen de groep te bekleden.

Programma

Het jaarprogramma wordt aan het begin van het seizoen door de leden vastgesteld. Het programma wordt vervolgens zelfstandig door de leden georganiseerd. Dit doe je vrijwel nooit alleen, maar met iemand anders samen. Voorafgaand aan de avond eten we, voor wie het gezellig vindt, op het clubhuis met elkaar. Op het programma staan activiteiten als film kijken, bierproeven, het naspelen van tv-spelletjes, hout bewerken, een GPS-tocht lopen en karten. Er is gewoon te veel om op te noemen!

Stam kalender

za
20:00 Pionieren voor gevorderden @ Clubhuis (NL)
Pionieren voor gevorderden @ Clubhuis (NL)