CLUBHUISVERHUUR

Wij verhuren ons clubhuis aan andere clubs en organisaties die een ruimte zoeken om activiteiten te organiseren voor een langere tijd. Denk aan dansverenigingen, orkesten en kinderopvang. Ons clubhuis is niet geschikt voor overnachtingen, omdat wij niet beschikken over een degelijk wasverblijf.

Op dit moment zijn er een aantal mogelijkheden tot het huren van ons clubhuis:

• Maandag-  en woensdagavond vanaf 19:00 uur

De prijs is 75 euro per dagdeel. Als je ons clubhuis meerdere dagen of wekelijks wilt huren neem dan contact op voor een prijs op maat. Bekijk in de kalender de vrije dagdelen. Neem contact op met de clubhuisbeheerder.

Verhuurkalender

Hieronder vind je in het rood de momenten dat ons clubhuis al bezet is.Alleen de starttijd wordt weergegeven. Zodra je met je muis over de tijd gaat, zie je ook hoe laat het agendapunt is afgelopen.

MATERIAALVERHUUR

Veel van onze materialen zijn ook te huur voor feesten, partijen, straatspeeldagen en verjaardagen. Neem hiervoor contact op met onze materiaalbeheerder.

Prijslijst materiaalverhuur